MÅNADSUPPDATERING – APRIL 2017

Dags för den månatliga uppdateringen som jag kommer blogga upp varje månad för att sedan kunna jämför hur min portfölj har utvecklats år för år. Redan nu är det spännande hur min portfölj kommer att se ut om ett år.

Denna månaden har jag fått utdelning från tre stycken olika bolag.

Skärmavbild 2017-04-30 kl. 13.25.36

CSCO 12.71 SEK
SDIV 3.25 SEK
PCN 4.04 SEK

Denna månaden har jag även satt in en liten summa som jag förmodligen på måndag kommer att köpa ett par aktier för. Jag har ännu inte bestämt mig för vad det kommer att bli. Jag kommer att göra ett blogginlägg om det så snart jag bestämt mig.

Kommentera

