Uppdaterad utdelnignsportfölj

Kinashanghai

Min klass i Shanghai, Kina.

 

Under de senaste dagarna har jag uppdaterat och lagt till tre stycken sidor, min utdelningsportfölj där jag har alla mina aktier som visar vilket värde portföljen har samt min Yield on Cost, och slutligen hur portföljen är vikta.

Skärmavbild 2017-05-31 kl. 19.24.23

Den andra sidan jag la till var min Utdelningsschema. I schemat kan man endast se utdelningar som jag redan erhållit – hur mycket varje bolag har delat ut under året och hur mycket jag erhållit varje månad.

Den tredje sidan jag la till var en enkel screener men den verkar inte funka korrekt på min blogg, jag kan se den själv på mina google docs. Jag får se om jag löser det eller om jag tar bort den.

 

Kommentera

