MÅNADSUPPDATERING – AUGUSTI 2017

iugrege

Nästa vecka börjar jag skolan igen. Därför blev det inte mycket pengar över för att köpa aktier, men några blev det. Jag har totalt sett sparat 11000 kr än så länge utan att ha någon inkomst verken från jobb eller skola(CSN).

Denna månaden har jag köpt:

2 st Coca-Cola

Denna månaden har jag erhållit följande utdelning:

$3.71 PIMCO Corporate & Income stratergy Fund

$1.96 AT&T

$1.36 Proctor & Gamble

I svenska kronor har jag totalt erhållit 57 kr för hela Augusti.

Utdelningsportfölj

Utdelningsschema

Månadsupdatering – Juli 2017

Kommentera

