Nytt innehav WFC, och fyllt på PCN

1200px-Wells_Fargo_Bank.svg

Denna månaden bestämde jag mig för att köpa Wells Fargo och pengarna som blev över fyllde jag på i PCN. Nu är jag reddan upp i 6 stycken amerikanska bolag, kanske nästa månad blir det dags att köpa några svenska bolag? Planen är att ha 12-15 stycken aktier minst 6 stycken amerikanska och 6 stycken svenska, just för att sprida risken en aning.

Ett inlägg om mina erhållna utdelningar kommer i slutet av månaden. Glömt inte att skriva under hembergs namninsamling mot höjd skatt för ISK konton!

Namninsamling mot höjd skatt på ISK-konton

Denna månaden har jag köpt:

2 st Wells Fargo (WFC)

3 st PIMCO Corporate & Income Strategy Fund (PCN)

 

Kommentera

