Har börjat på ny..

aktiesamlaren-nyblogg

Jag har börjat koda en ny bloggsida. Vet dock inte riktigt när den blir klar eftersom det är mycket som ska göras. Det är finns lite saker som jag inte riktigt hur man gör som jag måste lösa.  Detta är ett ganska stort projekt och det är därför jag inte riktigt har haft tid att skriva något denna månaden. MEN jag hoppas att den kommer vara upp innan nästa år!

Mer om vilka aktier jag kommer köpa denna månaden kommer jag troligtvis att skriva om i början av nästa månad, eller de sista dagarna i denna månaden. Sedan har jag planer på att försöka hitta någon tjänst där man lättare kan göra ett utdelningsschema och hur man tradeat.

bloggens content kommer bestå av ekonomi och sparande, men också webbanalys som jag studerar nu. Jag kommer numera också försöka uppdatera hur det går med arbetet med bloggen i takt med det som blir klart.

 

Kommentera

